asså nu så

Jag bara måste ta tag i plugget idag! För i morgon e det tenta tajm! Gadh, det känns som det kommer gå ganska så mkt sådär! Igår föll jag givetvis för vädret igen å solen!
Det vill säga att jag å Fia drog till Tylösand redan halv tio! Där va vi till 17.30! Detta innebär självklart att after beachen va given!
Så jäkla skön känsla!
Massa folk. massa bra musik, öl å cider i omlopp ( synd att man inte drack bara)!

Cyklade sen hemåt efter allt kul,å satte oss ute i skuggan å käka mat!
Sen va det meningen at jag skulle plugga! Detta inträffade INTE!
Därför sitter jag halvt med det nu!

Men idag så.......... nu så måste jag!

Men vad händer då..... jo jag tvättar, hittar disk, hittar ngt att städa i läggan, jagar slöa flugor som tagit sig in, kollar nyhetsmorgon, går gärna å handlar, planerar inför veckan som kommer mm mm mm som inte har ett skit med plugget att göra!

Nope ass nu så............ effektivt plugg ett litet tag nu iaf hade vatt klockers!

Stort grattis till min underbara kusin idag!


Kommentarer
Postat av: Louie

Lycka till på tentan, kommer som vanligt att gå prima!:) håller tummen. Puss

2009-07-05 @ 20:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback