Tillbaka efter en blöt helg

Jag e tillbaka i halmstad! Men shit va kul det har vatt i Karlstad! Ville inte lämna Sofia, men jag var tvungen!=(!
Varit helt underbart å bara chilla runt i Karlstad å va med Sofia!=)
Men tyvärr har det varit en ganska blöt helg! Eller ja tyvär å tyvärr! Tyvärr e väl bara vädret! Alkoholblötheten e ju inget tyvärr, för det har varit ganska så bra på den fronten!
Började torsdagen när vi kom upp med en chill kväll hemma hos Sofias pappa där vinet klunkades ner å irish coffeen brände gött i strupen!
Fredagen blev en heldags shoppingtur i stan som avslutades med after work med Sofias pappa! Halvt lulliga vingla vi hem till Sofias mamma för käk! Här rann rödvinet ner även denna kväll å vi gick å la oss lagom snurriga även denna kväll!
Lördagen va vår FESTDAG! Så eftersom vi åkte till Mariebergsskogen å käka svindyr glass (108 spänn) så chilla Sofias snälla mor ner till systemet å inhandlade vad som behövdes för att släcka vår törst till kvällen!
Siktet va inställt på ANKAN!=)
Detta va tydligen ett ställe i stil med morfars här i H-stad!
Jäkligt bra ställe visade det sig! Shakade ass hela kvällen å natten lång å svetten rann på oss!
NAJS!

Vaknade lagom pigga på söndagen å självklart sken sola i karlsta då!
Så fram tills jag skulle åka hem chilla vi i solen i stan å sen käka vi falukorv med fias mamma!
Därefter va det dags för mina 6 timmars bussfärd hem till halmstad!
Gick ganska snabbt ändå!

I morn bär det av till Klippan å mina föräldrar som saknar din dotter!



Kommentarer
Postat av: sofia

mycket bra sammanfattning tycker jag! hela helgen fick du med=)

2009-07-14 @ 10:46:55
Postat av: Jossan

Tack så jätte mycket! Känns lite ovant efter att ha gått från långt megablondt trasligt hår till det här :P Tycker att salongen är riktigt bra, dock är priserna ganska höga. Brukar ligga runt 1000 kr för klipp och sling/färg, men det är de värt. Vi ses!

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback