We did it

yyyyyyeeeeyyyy!
Jag å min Fia fick VG på B-uppsatsen! Lyckan är total!
Fan va glada vi är å shit va vi har sammarbetat bra=)!
Detta gjorde min dag igår å jag gick bara runt å log kändes det som=)!

Började dagen igår med en powerwalk med Fia, sen vlev det föreläsning med frågestund inför tentan! Usch va jag har ångest inför den! Måste rå plugga idag! Men det e fortfarande fint väder å att vara ute lockar som tusan! Men jag får dra ner alla persienner å verkligen sätta mig nu på förmiddagen! För imorgon ser det ut att bli sista bra dagen med sol så då blir det tylöbeach å afterbeach.

Blev ett sanslöst skönt kvällsbad igår! Vattnet va ju som i en pool! Hmmmm ...... undrar vart barnen va=)!

Nej nu ska jag njuta av en dag med plugg............*ironi* å sen bklir det ett gym pass å spinning på det!=)



Kommentarer
Postat av: sofia

ja fyfan va bra vi är=) lycka till med plugget. kommer gå lysande=)

2009-07-03 @ 09:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback