Great

Hade en sjukt snygg bror på bal igår!=) fasen va jag längtar tillbaka till den tiden! Evigheter sen man själv stod där i sin blå balklänning å frös i regnet å blåsten=).......
Å på fredag e det studenten som står för dörren=) LÄngtar hem nu........ längtar till fredde får uppleva samma känsla som jag, längtar efter släkten, längtar efter mkt=)

Dessutom fick jag ett topp samtal igår! Rebecka min sötnöt hade fixat fritt på midsommar å kommer hit å våldgästar mig på midsommar! Loooooooking forward to it!

Nepp nu ska jag på min sommarkurs start! Nutrition för hela slanten!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Finfint!:0) Det va tider det! Fin klänning! ;0) Nu ska vi på kuuurs! wieeee. Pusss

2009-06-09 @ 09:42:55
Postat av: rebecka

shit vad du va mörkhårig o jävla neger på bilderna. haha. men snygg va du ! och är ;) hoppas kursen gick bra idag. puuuuss

Postat av: maggan

Hallå! Åh, så snygg du va!! ja, det var ju ett antal år sen jag stod med mössa i hand!! hoppas att kursen gick bra!! ha det gott! kramar i massor!

2009-06-10 @ 18:01:03
Postat av: Louie

Guud jag kände inte igen dig, men en riktig pudding var du, är du fortfarande! Puss

2009-06-10 @ 18:26:42
Postat av: Moa K

Fiiiiiinaste Joe. Gud va fin du va. =) Va sentimental man blir. Snygging. =)

2009-06-11 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback