idag blir det av!

Idag händer det som jag aldrig skulle ske....... haha! Jag konverterar över till SATS å glädjer mina små flickor genom att börja pumpa mina muskler på det gymmet ist!
Får hoppas at jag kommer trivas lika bra där som jag gjort på kårgymmet!=)
Men det blir säkert bra!
Kommer bara sakna cissi som tusan å hennes pass......

Vatt otroligt sköööööönt väder idag, så efter att ha vaknat i morse å bestämt mig för att INTE gå på nån nutritionsföreläsning så cykla vi ut till tylösand å glassa! UNDERBART!

Nope dags för medlemsskaps skrivande hos SATS!

Kommentarer
Postat av: cisssipissi

Jaaaaa kommmer sakna dig!! Kom tillbaka

2009-06-23 @ 17:05:06
Postat av: sofia

bra konvertering

Postat av: ida

du kan väl träna på kårgymet sen när det öppnar igen :-) hört att det komme rbli mkt bättre...:-)

2009-07-02 @ 01:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback