Överstökat

Så va Freddes student oxå över! Å jäklar vilket väder det va hela dagen igår, mmm å då menar jag deffinitivt inte solsken! Det pissregna hela dagen lång å när de väl släpptes ut kl 14 så tog det i å regna å blåste ännu mer än det tidigare gjort! Men men, den dagen kommer man minnas för det=)=)=)
Va iaf hur kul som helst igår å det antar jag att Fredde å alla de andra studenterna oxå hade!
Jag å rebecka drog oxå in till stan å festa loss igår! Hur kul som helst!
Jag va hemma typ halv fem i morse.... ganska lagom, medans brossan kom halv åtta i morse=)=)! haha så d ska va!

Nix nu ska jag ha en chill kväll med Zlatan å äta lite rester från i går å bara ta d allmänt lugnt!


I morn blir det HEM igen!=)=)=)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaa fina ni är! :0) Ses snart! Pussen

2009-06-14 @ 14:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback