Söndagsmiddag på annan plats

Ikväll e varken sophie eller moa här så då ska jag å fia passa på att dr aner å käka räkmackan på bulls! Det får bli vår söndagsmiddag å vi har gått å längtat hela helgen tills det ska bli kl 18 på söndagkväll! Snart där!
Dessutom snacka vi om mindfullness...... att man hela tiden längtar efter saker! man lever aldrig i nuet!  Å det e så jäkla sant!
Spelar ingen roll vad jag gör, så längtar jag alltid till ngt annat! Hemskt igentligen!
Vet att pappa sa till mig nån gång när jag bodde hemma att johanna fortsätter du såhär så kommer du längta ihjäl dej!
Å det e nog sant!
För när vi väl kommer till Bulls så kommer jag längta till i morn för då ska vi ner till malmö å se på U21 finalen=)=).

Har verkligen försökt plugga idag men det har gått sådär, precis som resten av veckans plugg sett ut!
Men från å med i morn så blir det skärpning på den fronten!

Nix dags för en dusch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback