ytterligare en underbar helg

Varit lite dåligt på uppdaterandet här på sistone! bad bad å shame on me!=)
men det har varit så mkt på sistone får jag skylla på!
Haft en kanon bra opponering å respondentskap på vår B uppsats! E såååå nöjd! Så idag lämnar vi in alla korrigeringar å hoppas på ett super bra betyg=)!
Helgen denna gång har åter igen varit top notch! Fredagen intogs hos sofia på förfest där alla blev ganska så kanackas!!! Tappa det om å om igen men hitta det sen igen på natten! haha!
Superfredag på måtensson å kvällen va i sitt esse=)
Avslutade natten med en knäckemacka hos sophie å stupa sen i säng för att vakna tidigt på lördagen å gick då å köpte frulle med fia å bakismia! haha!
Sen bestämde vi oss för att fira nationaldagen med massa svennemat! Så det blev sill å ny (färsk) potatis, kex, ost, gubbröra, ägg mm mm mm! mkt gott! Därefter slängde vi oss framför en oduuuuugligmatch mot danmark!
Gårdagen stod det personalfest ute i tylösand på schemat! Mkt trevligt! Massa lekar å champagne å grillad korv! Dock ett tidigt avslut för mig fia å rebecka som inte orka stanna så länge! Så drog hem till Sophie för att hinna va med en stund på söndagsmiddan å fick efterrätt där=)! Inte fel!
Idag väntar en dag med Carro! Hon kommer snart så dags att bli klar i tvättstugan å fixa till mig!

under and in!!!




Kommentarer
Postat av: rebecka

fan vad snygg du är ! vi ska ha singelkväll på fredag. det hoppas jag du är medveten om ;)

Postat av: johanna

OM vi ska rebecka! Det e du å jag mot HBG=) hahahahaha

2009-06-08 @ 10:36:03
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback