Mkt nu.........

Just nu e det mkt tankar som åker berg å dalbana i mitt huvud.......... va ska jag göra, va ska jag säga, kommer jag våga säga det, jag måste våga, hur ska jag säga det, kommer jag sabba det, kommer det jag säger uppfattas på rätt sätt, hur ska jag förklara??????????????????????
ahhh jag sliter mitt hår just nu!!!!!!!!!!
Att det skulle bli såhär????? hmmmmm......
Jag skyller på att jag e trevlig å har svårt för att säga nej................ Nu kan detta säkert tolkas på många sätt, men det som tros hos er stämmer säkert inte!
Finns just nu bara två som vet........ snart tre.... fyra med mig=)

brrrrrrrrrr

Kommentarer
Postat av: rebecka

mig måste du berätta för !!!

Postat av: sofia

det kommer lösa sig..mig haru alltid i alla fall:)

2009-05-21 @ 09:21:48
Postat av: Anonym

Johanna, gumman (sorry, know you don´t like gumman) Du vet va ja tycker ...du é het, ´å helt underbar, därför ala är eter dej! MEN, en andra sak, du redan vet att ja tycker är, Go for it ... yes H*N! Ses snart! Hoppar på tåget om tre timmar! PUUSSSSSS

2009-05-21 @ 09:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback